Jantina Anak Mengikut Kalendar Islam

Jantina Anak Mengikut Kalendar Islam. Nak lagi info kehamilan secara percuma, like pages kami sekarang. B)pasang lebih lama dari surut.

Jantina Anak Mengikut Kalendar Islam Rasong from raasongg.blogspot.com

Kalendar jantina di atas adalah ramalan atau panduan untuk merancang jantina anak. Jantina bayi mengikut kalendar islam. Keberkesanan kalendar hampir 99% tepat.

Berdasarkan Faktor Umur Ibu Dan Bulan Jangkaan Kelahiran Bayi Anda.

Bila dah tahu umur mengikut kalender cina boleh gunakan kalkulator carta kuno cina untuk meramal jantina bayi. Masukkan umur mengikut kalender cina yang korang dah dapat tadi, and masukkan bulan pertama mengandung (bulan persenyawaan). Tapi saja aku nak post gak sebagai panduan kat aku yang plan nak dapat baby tahun depan.ha.ha.mana tau berjaya gak ker guna teori.

Ada Jugak Petua Orang Melayu, Petua Islam Jugak.

Sekiranya air kencing tidak berbuih bermakna bayi di dalam kandungan adalah bayi perempuan. Walaubagaimanapun, kita hanya mampu untuk merancang, hanya allah sahaja yang menentukannya. Ketepatan kalendar ini adalah sekitar 93 peratus.

Read >>  Cara Tanam Ulam Raja

Kalendar Islamik Plus 15 Aplikasi Muslim:

Kak darling nak kongsi satu artikel penentuan jantina anak mengiku kalendar cina ni. Sekiranya anda mengetahui jantina bayi, setidaknya ia membantu untuk membuat persiapan dari segi pakaian dan keperluan anak. Jantina anak dan usia ibu.

Kah Hau On Twitter Aku Terlupa Nak Cari Siapa Pengasas Idea Ini Tapi Barat Sudah Lama Menkaji Psl Ini Cuma Skrg Aku Nak Tanya Korang Tahu Apa Mengenai Kalender Cina.

Sebab tu korang selalu nampak mostly chinese anak mesti sepasang. Nak lagi info kehamilan secara percuma, like pages kami sekarang. Ini kerana orang cina menambah sembilan bulan pertama di dalam rahim gunakan kaedah saintifik lain untuk menentukan jantina bayi anda.

Ada Jugak Petua Orang Melayu, Petua Islam Jugak.

Cara mengetahui jantina bayi dalam kandungan share. Tapi menjurus soal pemakanan and cara kita berjimak/bersetubuh ehem2 gitu. Bagi umat islam kita harus percaya dengan qada' dan qadar.