Sharifah Shahirah Jatt Ali

Sharifah Shahirah Jatt Ali. Car4s mak gayanya ni !! Itu anak dia dengan jatt ali kan?

Sharifah Shahirah Dan Jatt / Jatt Black Dog Bone Bila from shawnodom133.blogspot.com

Car4s mak gayanya ni !! Mak kamu doakan jumpa orang positif. Pelakon sharifah shahirah memberitahu mahu menjadikan anaknya, allisya tahir sebagai penyanyi selepas melihat minat mendalam dalam bidang itu.

Hasil Perkongsian Hidup, Mereka Dikurniakan Seorang Anak Perempuan, Allisya Tahir.

Kini beliau bermastautin di negeri johor bersama isterinya dan 7 kucing kesayangannya. Sharifah shahirah batal niat nak kuruskan anak guna pemb4dahan posted by: Jatt selepas itu mendirikan rumahtangga bersama wanita singapura bernama norimah zaini.

Allisya Muncul Dengan Single Berjudul Hey Pria Ciptaan Sharon Paul Yang Juga Diangkat Sebagai Lagu Tema Drama Nasi Kerabu Untuk Che Abe Yang Kini Disiarkan Menerusi Slot Akasia, Tv3.

Banyak lagi kerja nak buat lepas grad ni. Ijoy panik.seram sejuk arwah pak syed akad kan yang aku nak tergelak mas kawin wilayah dulu 80ringgit pastu tok kadi cakap coppp dia janda jadi separuh harga jadila 40 hinggit sampai sekarang duit maskawin tak pakai sebab syiling singgit dah tak laku ada 80 keping. Ini wajah anak jatt bersama sharifah shahirah ~ gegar vaganza 2019 (minggu 6)#gv#gv2019#gegarvaganza#gegarvaganza2019#anakjatt

Read >>  Novel Destinasi Impian Pdf

Allisya Adalah Anak Hasil Perkongsian Perkahwinan Pertama Sharifah Shahirah Dengan Vokalis Kumpulan Legenda, Black Dog Bone, Jatt.

Umum mengetahui, penyampai radio suria fm, sharifah shahirah atau lebih mesra dengan panggilan shiera mempunyai seorang anak perempuan bernama allisya hasil perkahwinan bersama vokalis kumpulan lagenda, black d0g b0ne, jatt ali. Untuk rekod, jatt atau nama sebenarnya, tahir ali pernah mendirikan rumah tangga bersama kakak sakinah, sharifah shahirah sekitar tahun 1993. Hubungan kekeluargaan di antara mereka masih lagi utuh, meskipun jatt dan kakaknya, sharifah shahirah sudah lama bercerai sekitar 20 tahun yang lalu.

“Suruh Anak Jadi Penyanyi.tu Yang Dia Suka Si Allisya.

Jadi pewarisi bakat papa dia lah. Fizi ali bersyukur diberi peluang sambut birthday ke. Jatt pernah berkahwin dengan pelakon dan pelawak sharifah shahirah dari 1993 hingga 1999 dan dikurniakan seorang anak perempuan bernama allisya.

Diterbitkan Pada 9 April Yang Lepas, Program #Rarawarrior Menampilkan Penyampai Radio Suria, Sharifah Shahirah Menyahut Cabaran Rakan Penyampainya Zulin Aziz Dan Fizi Ali Dalam Beberapa Aktiviti Luar Konti.

Sharifah shahirah, penyampai radio suria fm yang lebih mestra dengan panggilan shira itu berkata, sebelum adiknya bercerai, kedua pihak kelu. Siapa lagi kalau bukan anak ketiganya auddra. Pelakon, pengacara dan penyampai radio, sharifah shahirah, 46, menjadi bahan bualan warganet semalam selepas muncul dengan persembahan melucukan dan bersahaja dalam program terbaru terbitan tv3,.