Watie Elite Suami

Watie Elite Suami. Hangatnya sebab si joey nie dah pun berkahwin dan dikatakan bercerai dengan isterinya kerana ingin bersama dengan watie. Petaling jaya:penyanyi dan pelakon norwatie sadali (watie elite) memberitahu teruja dapat berhari raya bersama suaminya iaitu joey daud selepas mendirikan rumah tangga pada disember tahun lalu.

Watie Elite Dan Suami from tujiko.blogspot.com

Cerite ni hampir basi dek kerana watie elite enggan mengulas lanjut gosip ini, namun kedengaran. Watie elite juga bercadang untuk menimang cahaya mata dengan suami barunya ini secepat mungkin. Memetik harian metro, suami watie, zulkilfi daud atau joey mendakwa bahawa isterinya akan membuka semula kes tuntutan saman membabitkan hana berikutan merasakan dirinya teraniaya.

Sebagai Suami, Saya Akan Berada Di Belakangnya Dan Sentiasa Di Sisinya Ketika Susah Dan Senang, Kata Penyanyi Dan Pelakon Zulkifli Daud Atau Joey, 39.

Drama projek memikat suami jumlah episod: Selepas mengadakan majlis resepsi pertama pada 1 mei lalu, watie elite dan suami, joey daud diraikan sekali lagi dalam majlis resepsi di mydin mall, subang jaya, pada malam sabtu lalu. Norwati binti sadali (juga dikenali sebagai watie ), merupakan salah seorang daripada anggota penyanyi kumpulan elite.

Read >>  Terlanjur Dengan Bekas Suami

Pada Tahun 2012, Beliau Telah Berkahwin Bersama Joey Daud Yang Merupakan Pelawak Dan Penyanyi.

“isteri saya teraniaya oleh kawan baiknya sendiri. Semua bayaran di kongsi bersama dengan suami. Memetik harian metro, suami watie, zulkilfi daud atau joey mendakwa bahawa isterinya akan membuka semula kes tuntutan saman membabitkan hana berikutan merasakan dirinya teraniaya.

Perkara Yang Lepas Tak Perlulah Dikenang.

Emma maembong (nawwal husna), aiman hakim ridza (zahrain), watie elite (nawrah hanna), dynas mokhtar (najla huda), kuniey muzani (zahra), fadilah mansor (puan sri maimun), aznah hamid (hajjah rahmah), tasha elyzza (emmalyn),. Jika saya ada duit, saya akan bayar dan jika suami ada duit, dia yang akan bayar, ujarnya terdahulu, watie dalam keterangannya semasa prosiding memberitahu, pendapatannya pada 2015 hanyalah rm69,610, rm34,200 (2016) dan bagi tempoh enam bulan pertama tahun ini pula hanya rm2,500 yang. Namun jelas watie, dia bukanlah sebegitu dan joey hadir dalam hidupnya saat dirinya sedang berduka.

Sebenarnya Kami Memang Dah Lama Teringat Nak Menulis Cerita Pasal Watie Dan Joey Nie.

Watie elite tidak mampu bayar tuntutan ganti rugi hana elite. Kenyataan “slut” watie elite mengenai rampas suami orang. Dilahirkan pada 21hb apr 1976 di negeri perak, beliau pernah berkeluarga tetapi telah berpisah dan sekarang masih solo.

Joey Tu Macam Kena Sempuk Je Watie Bagi Semangat Team Elite Tapi Suami Pula Lawak Kisah Dunia.

Isteri saya teraniaya oleh kawan baiknya sendiri. Namun begitu, watie atau norwati sadali, 36, yang telah mendirikan rumahtangga bersama joey daud pada 22 disember tahun lepas tidak akan menolak jika benar dia sudah. Meninjau di akaun instagram, watie elite atau nama sebenarya norwati binti sadali telah berkongsi gambar raya bersama keluarga tercintanya.